Alecu Bogdan - proprietate intelectuala Inregistrare marci - Alecu Bogdan

Inregistrare marci national si in UE

 
   
Mark Manager Ghid de utilizare Ghid de utilizare Creeaza cont pe www.marcidesene.ro. E gratuit si dureaza putin. Login Inregistrare
Mark Manager Inscrie-te aici pentru a monitoriza marcile concurentilor tai. Afla in timp real ce marci inregistreaza fiecare firma, pe ce clase, afla statistici avansate.
   
   
Servicii CPI Alecu Bogdan
  Inregistrarea marcilor  
Inregistrarea desenelor
Descarca oferta

Servicii online
  Calculator marci online  
Trimite o marca
Mark Manager
Depune o marca in 2 ore!

Produse PI Alecu Bogdan
 


 
Opozitii
Contestatii

Proprietate intelectuala
  Legislatie  
Jurisprudenta
Clase NISA
Intrebari si raspunsuri
Articole

Newsletter
  Inscrie-te in newsletter  
Termeni si conditii
Dezabonare

Marci depuse de la
inceputul anului 2013
Marci depuse pe clasa 26 (74)
Marci depuse pe clasa 34 (84)
Marci depuse pe clasa 36 (503)
Marci depuse pe clasa 37 (594)
Marci depuse pe clasa 39 (1042)
Marci depuse pe clasa 40 (247)
Marci depuse pe clasa 42 (1396)
Marci depuse pe clasa 45 (694)
Marci depuse pe clasa 19 (210)
Marci depuse pe clasa 21 (153)
 
 
CAUTARE MARCI INREGISTRATE
 Clasa 
in Marci Titular marca
CAUTARE MARCI DEPUSE CONFORM NOII LEGI A MARCILOR
 Clasa 
in Marci Titular marca
75% Returnare fonduri la inregistrarea unei marci de catre UE
 
75% RETURNARE TAXE PENTRU INREGISTRAREA MARCILOR LA NIVEL COMUNITAR


Fondul pentru IMM-uri al Uniunii Europene oferă sprijin financiar întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) cu sediul în Uniunea Europeană (UE) pentru protejarea drepturilor lor de proprietate intelectuală (PI). IMM-urile pot solicita vouchere care vor permite accesul la o rambursare parțială a taxelor plătite
Voucherele au valoare de pana la 75 % din taxele achitate pentru cererile de marca si 50 % din cererile pentru desene industriale sau extinderea de marci in tari non UE -dar nu mai mult de 1000 de Euro/marca , si se acorda pe principiul PRIMUL VENIT, PRIMUL SERVIT
Cererile se pot depune cererea în perioada 03.02.2025 FONDUL pentru IMM uri dispune de fonduri LIMITATE. Dacă se epuizează fondurile, intervalul de depunere a cererilor va fi închis înainte de data indicată.












Ce conditii trebuie sa indepliniti : 👍
intreprinderea care depune cererea trebuie să fie o microîntreprindere sau o întreprindere mică sau mijlocie (IMM) cu sediul într-un stat membru al UE.



Trebuie să pregătiți datele bancare ale întreprinderii dumneavoastră, împreună cu un extras de cont emis de bancă, în care să fie menționate următoarele detalii: denumirea băncii, pentru a identifica sursa documentului, denumirea întreprinderii, ca titular al contului, codul IBAN complet, cu codul de țară și codul BIC/SWIFT.
Trebuie să aveți certificatul de TVA/CIF al întreprinderii, eliberat de autoritatea națională competentă. Codul de identificare fiscală și denumirea întreprinderii înscrise în formularul de cerere pentru Fondul pentru IMM-uri trebuie să fie aceleași cu cele din certificat.










Ce facem noi la www.marcidesene.ro🏁

-Intocmim dosarul personal la IMM-ului-pe baza unei procuri - si il depunem la EUIPO in contul personal -
-Obtinem voucher valabil de la EUIPO pentru subventie -dureaza cam 7 zile de la data depunerii dosarului la EUIPO -
-Depunem dosarul de marca la Euipo si primim receiptul apoi aveti 30 de zile sa achitati taxa de examinare
-Dupa ce achitati taxa de marca ( -850 euro pentru o clasa/900 euro pentru doua clase si apoi 150 euro pentru orice clasa suplimentara https://www.marcidesene.ro/category/clase-nisa/ depunem in 2 luni cererea de subventie pe care EUIPO o vireaza direct in contul IMM ului in termen de o luna de la depunerea cererii


Costuri IMM uri -care nu se deconteaza -onorariu consultant care se defalcheaza astfel :
-150 euro +TVA -la inceput in etapa de deschidere si depunere dosar la EUIPO
-100 Euro +TVA -la data obtinerii voucherului de la EUIPO si depunerea cererii de marca la EUIPO
-100 Euro +TVA -la data primirii subventiei de catre IMM


Speram ca dati curs prezentei oferte si in cazul in care mai aveti intrebari nu ezitati sa ne contactati !


Noi la www.marcidesene.ro SUNTEM AICI SA VA AJUTAM SI SA VA OFERIM CEA MAI BUNA OFERTA SI SOLUTIE IN ACORD CU INTERESELE DUMNEAVOASTRA .
Comunitar - Opozitie NEOTECT- NEOTEX(RO)17- 1,2,17
Oponent NEOTECT
Marca Contestata NEOTEX



II. FAPTE SI PROCEDURI

Pe 14/06/2005 aplicantul a Inregistrat cererea No 4 492 625 pentru Inregistrarea cuvantului NEOTEX ca marca pentru urmatoarele bunuri:

Clasa 1: Chimicale utilizate In industrie, stiinte si fotografie, precum si In agricultura, horticultura si industria forestiera, rasini artificiale neprocesate, plasticuri neprocesate, Ingrasaminte, compozitii pentru mentinerea focului, preparate pentru lipit, substante chimice pentru conservarea alimentelor, substante petroliere, adezivi folositi In industrie.

Clasa 2: Vopsele, lacuri, solutii Impotriva ruginei si a deteriorarii lemnului, coloranti, rasini naturale, foite si prafuri de metal pentru zugravi, decoratori, artisti, tipografi.

Clasa 17: cauciuc, gutta-percha, gume, asbest, mica si bunuri facute din aceste materiale si neincluse In alte clase, plastic extrudat pentru uz industrial, materiale pentru ambalat si izolat.

Opozitia se bazeaza pe Inregistarea anterioara CTM No 1 215 359 a cuvantului NEOTECT Inregistrat pentru:

Clasa 17: Folii de plastic spumos pentru izolare Impotriva vantului si a caldurii.

Oponentul Isi directioneaza opozitia Impotriva unor bunuri din clasa 17 ale aplicatiei, si anume plastic In forma extrudata pentru uz industrial si materiale izolatoare.

Oponentul Isi bazeaza opozitia pentru toate bunurile pentru care a fost Inregistrata marca anterioara.

Bazele opozitiei sunt acelea prevazute In Art. 8(1)(b) ale Consiliului de Reglementare No 40/94 din 20 Decembrie 1993 In Comunitatea marcilor (accesibil la http://eu/en/mark/aspects/reg.htm).
Oponentul mai adauga ca aplicatia In cerere este pentru un semn care e similar cu dreptul anterior al oponentului si este Inregisrata pentru bunuri care sunt identice sau similare cu bunurile acoperite de dreptul oponentului. Ca rezultat exista probabilitatea de confuzie incluzand probabilitatea de asociere cu marca anterioara a oponentului.

Aplicantul nu a Inaintat nici un argument In replica.

I.DECIZIE

1.Probabilitatea de confuzie (Art 8(1)(b) CTMR)

a)Comparatia bunurilor

In evaluarea unei similaritati Intre bunuri sau servicii, toti factorii relevanti cu legatura cu aceste bunuri trebuie luati In consideratie. Acesti factori includ, intre alia, natura lor, scopul si metoda de folosire chiar daca ele sunt In competitie una cu alta sau complementare (vezi Caz C-39/37 Canon Kabushiki Kaisha v Metro-Goldwin-Meyer Inc (1998) ECR I-5507, paragraf 23). Mai multi factori includ distributia pertinenta a canalelor (In particular puncte de desfacere), publicul relevant, si originea bunurilor si a serviciilor.

Bunurile In comparatie sunt:

Clasa 17
Foi de plastic spumos pentru izolare contra caldurii si frigului.

Clasa 17
Plastic In forma extrudata pentru uzul fabricatiei; materiale izolatoare.

Matrialele izolatoare ele aplicantului:

Bunurile oponentului numite foi din plastic spumos pentru izolare Impotriva caldurii si a frigului se refera la materiale de izolare termica. Azi aceste materiale de izolare termica sunt folosite masiv In constructii si industria construirii, aplicate la izolarea cladirilor, acoperisurilor, peretilor exteriori, podele, etc. Izolarea termica este recomandata cat timp economiseste energie, atat In caldura cat si In aer conditionat. Previne pierderea de energie. Cu un sistem de izolatie termica In interior va fi asigurat un climat cald si confortabil, si anume racoros vara si uniform caduros iarna.

Rezulta ca foile din plastic spumos pentru izolare Impotriva caldurii si a frigului se Incadreaza In categoria mai mare de materiale de izolare termica, care In acelasi timp se Inscriu In categoria materialelor de izolatie ale aplcantului. Prin urmare cu cat mai mult materialele izolatoare ale aplicantului ar putea cuprinde materialele de izolare termica ale oponentului, bunurile protejate de marca aneterioara sunt identice cu bunurile din aplicatie. In plus, cu cat materialele izolatoare care nu sunt materiale de izolatie contra frigului sau a caldurii ar putea fi vandute In aceleasi magazine si acopera aceleasi nevoi ale aceluiasi consumator, ambele categorii de bunuri trebuie considerate similare. Totusi, bunurile oponentului sunt partial identice si partial similare cu bunurile aplicantului.

Plasticurile In forma extrudata pentru uz industrial ale aplicantului

Cat priveste plasticurile In forma extrudata pentru uz industrial ale oponentului, ele sunt folosite Intr-o arie comerciala extinsa. Ele nu sunt folosite doar In sectorul de automobile, transport sau industrial. Plasticurile industriale sunt folosite In industria de constructii pentru izolare termica si acustica (Vezi Decizia BoA In Caz R0891/2004-2-ISOWA Technische Schaumkunststoffe WW/ISOWA, paragrafe 22-24). Prin urmare bunurile In comparatie sunt In competitie unul cu celalalt, In particular In industria constructiilor, si vor fi considerate de catre consumatori ca fiind interschimbabile sau complementare, depinzand de cerintele lor; de unde Oficiul concluzioneaza ca exista fie o identitate sau o similaritate Intre ele.

b)Comparatia marcilor

In determinarea existentei unei probabilitati de confuzie, marcile trebuie sa fie comparate facand o evaluare globala a similaritatilor vizuale, aurale si conceptuale dintre marci. Comparatia trebuie sa se bazeze pe impresia generala data de marci, luand In calcul, In particular, componentele distinctive si dominante (vezi Caz C-251/95 Sabel BV v. Puma AG, Rudolf Dassler Sport (1997) ECR I-6191, paragraf 22).

In prezentul caz, marcile In comparatie sunt urmatoarele:

NEOTECT NEOTEX
(cuvant de marca) (cuvant de marca)
CTM No 1 215 359 Aplicatia CTM

Marca anterioara este protejata In Intrega Uniune Europeana. Prin urmare, exista impresia ca marcile influenteaza publicul, si pronuntia lor si Intelesul semantic In Intregul teritoriu al EU care este relevant pentru compararea lor.

Marca contestata este formata din cuvantul "NEOTEX”. Marca anterioara, la randul ei, consta din elementul "NEOTECT”.

Mai Intai, Oficiul ar vrea sa analizeze prefixul "Neo-” pe care semnele Il au In comun. Pentru asta, trebuie notat ca diferenta inerenta a marcilor este o chestiune legala ce trebuie examinata de catre Oficiu cand e necesar. (Vezi Decizia BoA In Caz R 401/2006-2, MEMETRICS/METRICS IN MARKETING, pargraf 29).

"NEO” este un prefix comun originar din Grecia antica, Insemnand "nou, recent, modern”. Este frecvent folosit In orice domeniu pentru a indica o noua forma a ceva. In plus, datorita derivarii grecesti, e comun si larg Inteles de catre publicul european. (Vezi Decizia BoA In Caz R 1028/2006-1 NANOPOR/NEOPOR, paragrafe 32 si 34). Oficiul Intelege ca termenul e Inzestrat cu o capacitate redusa de diferentiere.

Din punctul nostru de vedere, prezenta unei asemenea componente distinctive slabe va contribui la accentuarea valorii elementelor suplimentare ale marcilor, In acest caz finalurile –TEC si –TEX. Si aceste elemente difera. (Vezi Decizia BoA In Cazurile R 1270/2005-2 si R 1408/2005-2 FERROMIX/FERROMAX, paragrafe 34-42, si In Caz R 42/2004-2 NEOLITE7NEONLITE, paragraf 24).

La un nivel aural si vizual, marcile nu sunt considerate similare. Oficiul admite ca exista un grad sigur de similaritate datorita elementului comun NEO-. Totusi, dupa cele mentionate mai sus, cat e doar un element slab, mai multa greutate ar putea fi data de partea a doua a marcilor In disputa. Diferente slabe Intre aceste parti secundare ar putea fi suficiente pentru a sublinia o probabilitate de confuzie. Si diferentele reiesind din finalurile "-TECT” si "-TEX”, In timp ce probabil nu In altele, sunt sigur relevante In acest context si trebuie luate In considerare.

La nivel conceptual, similaritatea principala a semnelor reiese din faptul ca ambele prezinta elementul "NEO-". Totusi, un asemenea element comun este In sine insuficient pentru a determina perceptia conceptuala a semnelor de catre publicul relevant, care din punct de vedere al bunurilor este profesional. Contrar, dat fiind gradul mic al elementului distinctiv "NEO-”, o asemenea componenta va contribui mai degraba la accentuarea valorii elementelor suplimentare care nu au nici un Inteles. Prin urmare, nu va fi nici o asociere conceptuala Intre semne.

Dupa cele de mai sus, Oficiul concluzioneaza ca fie In cazul unei similaritati Intre elementele initiale ale marcilor, impresia generala este aceea ca marcile sunt diferite.

c)Concluzie

Constituie probabilitate de confuzie In temeiul Art. 8(1)(b) CTMR daca exista riscul ca publicul sa creada ca bunurile si serviciile In discutie, sub presupunerea ca ele poarta marcile In discutie, provin de la aceeasi Intreprindere, sau de la Intreprinderi legate economic (vezi Canon, citat mai sus, paragraf 29).

Probabilitatea de confuzie In temeiul Art. 8(1)(b) CTMR trebuie evaluat global, luand In considerare toate circumstantele cazului. Probabilitatea de confuzie implica o interdependenta Intre factori relevanti, si In particular o similaritate Intre marci si Intre bunuri si servicii. In concordanta, un grad mai mic de similaritate Intre bunuri si servicii poate fi Inlaturat de un grad mai mare de similaritate Intre marci si vice versa. Mai mult, cu cat mai distincta marca anterioara, cu atat mai mare riscul de confuzie. Marci cu un caracter distinctiv mai mare, fie per se sau datorita reputatiei pe care o poseda pe piata, se bucura de o protectie mai mare decat marci fara caracter distinctiv (vezi Canon, citat mai sus, paragraf 17).

O marca care contine un element care e descriptiv al bunurilor si serviciilor pentru care a fost Inregistrat, va avea o protectie mai mica decat o marca care nu are un asemenea element (vezi Lloyd, citat mai sus, paragraf 23).

Cat despre caracterul distinctiv al marcii anterioare, oponentul nu a precizat explicit ca marca sa este distinctiva In virtutea unei folosiri sau a reputatiei. De aici, evaluarea caracterului distinctiv al marcii anterioare trebuie sa se bazeze pe capacitatea de diferentiere per se care trebuie vazuta ca normala.

In prezentul caz, s-a gasit ca bunurile sunt partial identice si partial similare. Totusi, marcile au fost gasite ca fiind nesimilare la o impresie generala. Aparent la analiza Indeplinita sub sectiunea 1(b) a prezentei decizii, luand In considerare (1) impresia generala a marcilor In disputa, (2) lipsa de capacitate de diferentiere a elementului comun si (3) gradul ridicat de atentie a publicului relevant, impresia generala creata de semne, este sufuicient de diferita pentru a genera o probabilitate de confuzie sau asociere In mintea publicului relevant din EU. Prin urmare, prezenta opozitie va fi respinsa In baza Art. 8(1)(b) CTMR.

II.COSTURI

Potrivit Art. 81(1) CTMR, partea care pierde In actiunile de opozitie va suporta toate taxele datorate de cealalta parte, precum si costurile.

Potrivit Regulii 94(1) a Comisiei de Reglementare No 2868/95 din 13 Decembrie 1995 Implementand CTMR, ca amendament, proportia costurilor trebuie stabilita cu decizia opozitiei.

Cat oponentul este partea care pierde In actiunile de opozitie, trebuie sa suporte costurile datorate de cealalta parte In cursul acestor actiuni.
Inapoi...
 
Cautare avansata marci
  Cauta o marca  
 in
Marci
Titular marca
Clase
Cauta o marca in U.E. / Intl.

Cautare marci depuse
  Cauta o marca depusa  
 in
Marci
Titular marca
Clase
Cauta o marca in U.E. / Intl.

Cautare marci depuse in anul 2025
 
Alege perioada:    
Luna:    
Sapt:     
Clasa    

Cautare desene
  Cauta un desen  
 in
Nume desen
Nume titular
Clasa desen
Data inregistrarii
Data aparitiei


Marci in curs de expirare
 
Alege:    
Luna:    
Anul:     
Clasa    
 

Contracte de P.I.
  Notiuni generale  
Modele de contracte

Marci depuse de la
inceputul anului 2013
Marci depuse pe clasa 2 (117)
Marci depuse pe clasa 5 (1103)
Marci depuse pe clasa 8 (107)
Marci depuse pe clasa 11 (254)
Marci depuse pe clasa 12 (177)
Marci depuse pe clasa 14 (144)
Marci depuse pe clasa 17 (126)
   
 

Dintre desenele inregistrate in ultimele 8 luni

 
Termeni si conditii Forum Contact Statistici Oferta speciala Portofoliu
  Web Design for Business® by Logic Industry®