Alecu Bogdan - proprietate intelectuala Inregistrare marci - Alecu Bogdan

Inregistrare marci national si in UE

 
   
Mark Manager Ghid de utilizare Ghid de utilizare Creeaza cont pe www.marcidesene.ro. E gratuit si dureaza putin. Login Inregistrare
Mark Manager Inscrie-te aici pentru a monitoriza marcile concurentilor tai. Afla in timp real ce marci inregistreaza fiecare firma, pe ce clase, afla statistici avansate.
   
   
Servicii CPI Alecu Bogdan
  Inregistrarea marcilor  
Inregistrarea desenelor
Descarca oferta

Servicii online
  Calculator marci online  
Trimite o marca
Mark Manager
Depune o marca in 2 ore!

Produse PI Alecu Bogdan
 


 
Opozitii
Contestatii

Proprietate intelectuala
  Legislatie  
Jurisprudenta
Clase NISA
Intrebari si raspunsuri
Articole

Newsletter
  Inscrie-te in newsletter  
Termeni si conditii
Dezabonare

Marci depuse de la
inceputul anului 2013
Marci depuse pe clasa 26 (74)
Marci depuse pe clasa 34 (84)
Marci depuse pe clasa 36 (503)
Marci depuse pe clasa 37 (594)
Marci depuse pe clasa 39 (1042)
Marci depuse pe clasa 40 (247)
Marci depuse pe clasa 42 (1396)
Marci depuse pe clasa 45 (694)
Marci depuse pe clasa 19 (210)
Marci depuse pe clasa 21 (153)
 
 
CAUTARE MARCI INREGISTRATE
 Clasa 
in Marci Titular marca
CAUTARE MARCI DEPUSE CONFORM NOII LEGI A MARCILOR
 Clasa 
in Marci Titular marca
75% Returnare fonduri la inregistrarea unei marci de catre UE
 
75% RETURNARE TAXE PENTRU INREGISTRAREA MARCILOR LA NIVEL COMUNITAR


Fondul pentru IMM-uri al Uniunii Europene oferă sprijin financiar întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) cu sediul în Uniunea Europeană (UE) pentru protejarea drepturilor lor de proprietate intelectuală (PI). IMM-urile pot solicita vouchere care vor permite accesul la o rambursare parțială a taxelor plătite
Voucherele au valoare de pana la 75 % din taxele achitate pentru cererile de marca si 50 % din cererile pentru desene industriale sau extinderea de marci in tari non UE -dar nu mai mult de 1000 de Euro/marca , si se acorda pe principiul PRIMUL VENIT, PRIMUL SERVIT
Cererile se pot depune cererea în perioada 03.02.2025 FONDUL pentru IMM uri dispune de fonduri LIMITATE. Dacă se epuizează fondurile, intervalul de depunere a cererilor va fi închis înainte de data indicată.












Ce conditii trebuie sa indepliniti : 👍
intreprinderea care depune cererea trebuie să fie o microîntreprindere sau o întreprindere mică sau mijlocie (IMM) cu sediul într-un stat membru al UE.



Trebuie să pregătiți datele bancare ale întreprinderii dumneavoastră, împreună cu un extras de cont emis de bancă, în care să fie menționate următoarele detalii: denumirea băncii, pentru a identifica sursa documentului, denumirea întreprinderii, ca titular al contului, codul IBAN complet, cu codul de țară și codul BIC/SWIFT.
Trebuie să aveți certificatul de TVA/CIF al întreprinderii, eliberat de autoritatea națională competentă. Codul de identificare fiscală și denumirea întreprinderii înscrise în formularul de cerere pentru Fondul pentru IMM-uri trebuie să fie aceleași cu cele din certificat.










Ce facem noi la www.marcidesene.ro🏁

-Intocmim dosarul personal la IMM-ului-pe baza unei procuri - si il depunem la EUIPO in contul personal -
-Obtinem voucher valabil de la EUIPO pentru subventie -dureaza cam 7 zile de la data depunerii dosarului la EUIPO -
-Depunem dosarul de marca la Euipo si primim receiptul apoi aveti 30 de zile sa achitati taxa de examinare
-Dupa ce achitati taxa de marca ( -850 euro pentru o clasa/900 euro pentru doua clase si apoi 150 euro pentru orice clasa suplimentara https://www.marcidesene.ro/category/clase-nisa/ depunem in 2 luni cererea de subventie pe care EUIPO o vireaza direct in contul IMM ului in termen de o luna de la depunerea cererii


Costuri IMM uri -care nu se deconteaza -onorariu consultant care se defalcheaza astfel :
-150 euro +TVA -la inceput in etapa de deschidere si depunere dosar la EUIPO
-100 Euro +TVA -la data obtinerii voucherului de la EUIPO si depunerea cererii de marca la EUIPO
-100 Euro +TVA -la data primirii subventiei de catre IMM


Speram ca dati curs prezentei oferte si in cazul in care mai aveti intrebari nu ezitati sa ne contactati !


Noi la www.marcidesene.ro SUNTEM AICI SA VA AJUTAM SI SA VA OFERIM CEA MAI BUNA OFERTA SI SOLUTIE IN ACORD CU INTERESELE DUMNEAVOASTRA .
Comunita -Opozitie - LA BELLA - TERRA BELLA(ro) 29, 30 - 29, 30,32
I.FAPTE SI PROCEDURI

Pe 10/12/2004 aplicantul a Inregistrat cererea No 4 187 078 pentru Inregistrarea marcii figurative ilustrata pe prima pagina a deciziei ca o marca a Comunitatii pentru gama de bunuri din clasele 29, 30 si 32.

Opozitia se bazeaza pe marca anterioara urmatoare:

Inregistrarea marcii spaniole No 2 518 361 "LA BELLA”. A fost completata pe 18/12/2002 si Inregistrata pe 30/06/2005 pentru bunuri la clasele 29 si 30.

Oponentul Isi bazeaza opozitia pe toate bunurile care sunt acoperite de marca sa.

Bazele opozitiei sunt acelea enuntate In Art 8(1)(b) EC No 40/94 din 20 Decembrie 1993 In CTMR (OJ OHIM 1/95, p. 53).

Oponentul sustine ca exista o probabilitate de confuzie Intre marca anterioara si aplicatia CTM pentru ca semnele sunt similare si bunurile acoperite de marcile In conflict sunt identice sau similare.

Aplicantul In replica argumenteaza ca nu poate fi nicio probabilitate de confuzie pentru ca semnele sunt suficient de diferite si doar cateva bunuri acoperite de semne sunt similare, In timp ce majoritatea sunt diferite. In particular, aplicantul noteaza ca "LA BELLA” este un mod comun In Spania pentru a descrie persoane frumoase sau lucruri frumoase. Prin urmare, potrivit aplicantului, marca anterioara are un caracter distinctiv slab pentru ca ar putea fi perceput ca Insemnand "produse frumoase”.




II.DECIZIE

A.PE FOND

Probabilitatea de confuzie

Potrivit Art. 8(1) CTMR, pe opozitia proprietarului unei marci anterioare, marca solicitata nu poate fi Inregistrata.

b) daca din cauza identitatii sale sau a similaritatii cu marca anterioara si identitatea sau similaritatea bunurilor si serviciilor acoperite de marci exista o probabilitate de confuzie In partea de public din teritoriul In care marca anterioara este protejata; probabilitatea de confuzie include probabilitatea de asociere cu marca anterioara.

a.Comparatia bunurilor

In evaluarea unei similaritati Intre bunuri sau servicii, toti factorii relevanti cu legatura cu aceste bunuri trebuie luati In consideratie. Acesti factori includ, intre alia, natura lor, scopul si metoda de folosire chiar daca ele sunt In competitie una cu alta sau complementare (vezi Caz C-39/37 Canon Kabushiki Kaisha v Metro-Goldwin-Meyer Inc (1998) ECR I-5507, paragraf 23). Asemenea factori pot include originea uzuala si distributia pertinenta a canalelor si a punctelor de desfacere.

Oponentul Isi bazeaza opozitia pe toate bunurile care sunt acoperite de marca sa si anume:

Carne, peste, pui si pasare; extrase din carne, fructe si legume conservate, uscate sau preparate, preparate din peste si carne, carne si peste uscat si fiert; compoturi, gemuri, jeleuri, oua, lapte si produse din lapte; uleiuri si grasimi, mancaruri din carne, peste si legume din clasa 29.

Cafea, ceai, cacao, zahar, orez, tapioca, sago, cafea artificala; faina si preparate din cereale, paine, gheata, miere, melasa, drojdie, pudra de copt, sare, mustar, otet, sosuri, condimente, mirodenii, produse de cofetarie si patiserie, aditivi pentru mancaruri si bauturi sunt expres excluse din clasa 30.

Opozitia e directionata Impotriva tuturor bunurilor acoperite de aplicatia contestata, si anume:

Dovlecel de vara, carne umpluta cu dovlecei, albumina, alge, migdale, alune, herring, ton, ulei comestibil din soia, porumb si floarea soarelui, masline, sunca, untura de porc, pastrama, cartofi frantuzesti, bauturi lactate, vanata umpluta, crochete din cod, crochete din cartofi, bulion concentrat, bulion din legume si vegetale pentru gatit, creveti, carne armeneasca uscata, carnuri, caviar, ceapa, cereale, varza, carnati afumati, oua, lapte batut, nuca de cocos, ciuperci, compoturi, soia, consome, creme, crisalide din viermi de matase, crochete, crustacee, ierburi de gradina, pastai, kebab din pui, extrase din alge, extrase din carne, faina din peste, fasole, ficat, peste file, fructe, fructe cristalizate, fructe Inghetate, fructe uscate, legume si vegetale, gelatina, jeleuri, galbenus de ou, ghimbir, grasimi si uleiuri comestibile, fasole pastai cu pui, boabe de soia, iaurturi, kefir, homar, lacuste, lactate, lapte, linte conservata, unt, margarina, fructe de mare, marmelade, napi, cuiburi comestibile de pasari, nuci, ulei de rapita, ulei de boabe de grau, ulei de oase, ulei de sesam, uleiuri, stridii, oua, oua In pudra, pasta din vinete, pasta din ficat, pasta din pui, pate din ficat, peste, castraveti, peste congelat, muraturi, polen, pulpa din fructe, mancaruri arabe pe baza de carne, preparate pentru supe (fructe, vegetale si legume), sunca, proteine, piure, branzeturi, salata din pulpa de vanata, salata din fructe, salata din legume, salamuri, somon, hotdog, sardine, grasime comestibila, supe, zer, sucuri din rosii, sucuri vegetale pentru gatit, curmale, tofu, rosii, crema de dovlecel, struguri, vegetale, bauturi din lapte cu cafea, cacao, ceai sau ciocolata din clasa 29.

Sofran, zahar, Indulcitori, agenti pentru Imbunatatit mancaruri, apa de mare pentru gatit, lichior, capere, vermicelli, migdale In zahar sau prajite si alune, amidon, anason, orez, orez armenesc, esente, pulpa, concentrate si sosuri din rosii, pasta de tomate incluse In clasa 30, bomboane, batoane din cereale, vanilie, bauturi pe baza de cacao, cafea, ceai sau ciocolata, bomboane siriene, biscuiti, prajituri, torturi, briose, cacao, cafea, caramele, curry, cereale, drojdie, ceai, ciocolate, condimente, patiserie, prajituri, creme, decoratiuni comestibile, bomboane, bomboane siriene, spagheti, condimente, esente, extrase din rosii, faina, faina de ovaz si boabe de porumb, fulgi din cereale, fondante, Inghetata, jeleuri, gheata, turta dulce, glucoza, gluten, guma de mestecat, menta, infuzii non medicinale, iaurt Inghetat, ketchup, drojdie, marzipan, maioneze, malt, paste, materiale pentru hot-dog, miere, melasa, menta pentru patiserie, boabe pentru floricele, sosuri, sos de rosii, mustar, muesli, clatite, paine, paine siriana, paine din miere, ciuperci, paste, muraturi, piper, popcorn, pizza, pulpa de rosii, mixturi pentru prajituri, preparate si substante aromate, preparate cu cereale, produse din extract de tomate, produse derivate din tomate, incluse In aceasta clasa, produse pentru fragezit carne, propolis, budinci, piure, ravioli, sago, sare de bucatarie, sare pentru conservat, salata din grau, sandvisuri, sushi, salata mediteraneana, tapioca, condimente, pateuri, toasturi, vanilie, otet din clasa 30.

Ape minerale si alte bauturi ne-alcoolice, bauturi tonice, bauturi din fructe, sucuri din fructe sau legume, bere, cocktailuri, esente pentru preparat bauturi, nectar din fructe, pudre si pastile pentru bauturi efervescente, pudre pentru fresh-uri, cidru non alcoolic, sucuri, siropuri si alte preparate pentru bauturi In clasa 32.

Toate bunurile acoperite de aplicatia CTM din clasele 29 si 30 sunte incluse In lista mai generala protejata de marca anterioara, prin urmare sunt identice.

Cat despre bunurile din clasa 32 ale aplicatiei CTM se noteaza ca, In general, bunuri pentru mancat nu sunt identice cu produse pentru baut (vezi decizia a Patra a Curtii de Apel din 10 septembrie 2003, In Caz R 938/2001-4, paragraf 8). Produsele protejate de marca anterioara din clasele 29 si 30 sunt cumparate pentru scopuri diferite, pentru a fi mancate sau pentru prepararea mancarii, opuse celor pentru baut. Bunurile respective vor fi vandute In arii discrete. Ele nu sunt In competitie. Bunurile repective sunt doar complementare Intr-un sens foarte limitat si anume este foarte comun sa iei o bautura cu un pranz sau gustare. Prin urmare, se considerta ca produsele respective nu sunt nici similare nici identice (vezi decizia FBA din 22 Februarie 2002 In Caz R 579/2000-4, paragraf 15, 16 si 17).

b.Comparatia semnelor

Semnele de comparat sunt:

LA BELLA Terra bella
Marca anterioara Aplicatia CTM

Teritoriul relevant este Spania. Prin urmare, exista impresia ca semnele influenteaza publicul din acest teritoriu si Intelesul si pronuntia In spaniola, care sunt relevante pentru comparatie.

Marca anterioara are un Inteles clar In spaniola care este acela de "pamant frumos” dar poate fi clar Inteles de consumatorii spanioli pentru ca cuvanul "BELLA” este identic In ambele limbi si italianul "TERRA” este aproape identic cu traducerea spniola care este "TIERRA”.

Marcile urmeaza sa fie considerate conceptual diferite pentru ca "LA BELLA” se refera clar la o a treia persoana care poate fi un obiect sau o persoana. Este probabil ca va fi perceputa ca o referinta la o persoana cat aceasta este cea mai comuna folosinta a unei asemenea expresii ("fata frumoasa”). Din contra, "TERRA BELLA” se refera In particular la pamant sau la un "taram minunat”.

Mai mult, conceptul de "frumos”, chiar daca nu este direct descriptiv relativ la produsele In cauza (mancare si bauturi), evoca al idea de frumos care este un concept comun de asemenea pe aceasta piata. De exemplu, poate sugera ideea de mancare usoara sau naturala care are scopul de a face lumea mai frumoasa. In cazul aplicatiei CTM "TERRA BELLA” evoca imaginea unui taram minunat care da produse veritabile.

Prin urmare, luand In consideratie ca cuvantul comun "BELLA” are un Inteles laudativ, nu poate fi considerat ca bucurandu-se de un caracter distinctiv puternic si distinctia conceptuala mentionata mai sus apare mai degraba semnificativa.

Vizual, cuvantul "LA BELLA” este total diferit de cuvantul "TERRA” care e primul cuvant al aplicatiei CTM. Diferenta puternica dintre literele initiale de mai sus face marcile distinctive clar din punct de vedere vizual si fonetic. Considerand ca prima parte a marcii este In general partea care atrage atentia consumatorului si ca are o influenta semnificativa In impresia generala data de marca, impresia generala vizuala si fonetica a marcilor este diferita.

c.Evaluare globala asupra probabilitatii de confuzie

Conform cazului-lege al Curtii de Justitie, In determinarea existentei unei probabilitati de confuzie, marcile trebuie sa fie comparate facant o evaluare generala a similaritatilor vizuale, fonetice si conceptuale Intre marci. Comparatia "trebuie sa se bazeze pe Intreaga impresie data de marci, purtand In minte, In particular, componentele lor distinctive si dominante” (vezi Judecata Curtii de Justitie, Caz C-251/95, Sabel BV v Puma AG, Rudolf Dassler Sport (1997) OJ OHOIM 1/98, p. 91, pargraf 22).

Cu cat mai distincta marca anterioara cu atat mai mare probabilitatea de confuzie. Prin urmare, o marca cu un caracter distinctiv mai mic, cum ar fi acelea care includ elemente descriptive ale produselor si serviciilor pentru care au fost Inregistrate sau acelea necaracterizate de trasaturi originale, se bucura de un grad mai mic de protectie decat o mraca care este distincta fie per se sau din cauza recunoasterii pe care o are pe piata (vezi, Judecata Curtii de Justitie, Caz C-342/97 Lloyd Schuhfabrik Meyer & Co. GmbH v. Klijsen Handel B (1999) OJ OHIM 12/99, p. 1585, paragraf 20, 21; Sabel, paragraf 24; Canon, paragrafe 18/19).

Cat despre caracterul distinctiv al marci anterioare, oponentul nu a specificat clar daca marca este distincta In virtutea unei folosinte intense sau reputatii.
Prin urmare caracterul distinctiv al marcii anterioare trebuie vazut ca normal In prezentul caz.

Evaluarea globala necesara a probabilitatii de confuzie implica o interdependenta Intre factori relevanti, si In particular o similaritate Intre marci si Intre bunuri si servicii. In concordanta, un grad mai mic de similaritate Intre bunuri si servicii poate fi compensat de un grad mai mare de similaritate Intre marci, si viceversa. (vezi Canon paragraf 28 si Lloyd, paragraf 19).

Perceptia marcilor In mintea consumatorului de rand a bunurilor In discutie joaca un rol decisiv In aprecierea globala a probabilitatii de confuzie. Bunurile In discutie, mancare si bauturi, sunt bunuri de consum comune. Urmeaza ca publicul pentru care o apreciere a probabilitatii de confuzie urmeaza sa fie facuta consta In consumatorii medii din Spania. Pentru scopurile acestei analize, se presupune ca un consumator mediu este bine informat si un observator circumspect.

Comparatia semnelor a aratat ca, dintr-un punct de vedere general, marcile sunt vizual, fonetic si conceptual diferite la un nivel mediu. Unele produse sunt identice iar unele sunt diferite.

Luand In calcul gradul de diferenta dintre marci, chiar si identitatea dintre bunuri nu sunt suficiente pentru a stabili o probabilitate de confuzie In partea de public relevant Intre aplicatia CTM si marca anterioara In teritoriul In care ultima este protejata si anume In Spania. In consecinta, opozitia urmeaza sa fie respinsa si aplicatia CTM contestata trebuie Inaintata la Inregistrare.


B.COSTURI

In conformitate cu Art. 81(1) CTMR, partea care pierde In actiunile de opozitie trebuie sa suporte taxele datorate de catre cealalta parte, precum si toate costurile.

Potrivit Regulii 94(1) EC No 2868/95, proportia costurilor este stabilita cu decizia opozitiei.

Cat oponentul este partea care pierde In actiunile de opozitie, trebuie sa suporte toate costurile datorate de cealalata parte In cursul acestor actiuni.
Inapoi...
 
Cautare avansata marci
  Cauta o marca  
 in
Marci
Titular marca
Clase
Cauta o marca in U.E. / Intl.

Cautare marci depuse
  Cauta o marca depusa  
 in
Marci
Titular marca
Clase
Cauta o marca in U.E. / Intl.

Cautare marci depuse in anul 2025
 
Alege perioada:    
Luna:    
Sapt:     
Clasa    

Cautare desene
  Cauta un desen  
 in
Nume desen
Nume titular
Clasa desen
Data inregistrarii
Data aparitiei


Marci in curs de expirare
 
Alege:    
Luna:    
Anul:     
Clasa    
 

Contracte de P.I.
  Notiuni generale  
Modele de contracte

Marci depuse de la
inceputul anului 2013
Marci depuse pe clasa 2 (117)
Marci depuse pe clasa 5 (1103)
Marci depuse pe clasa 8 (107)
Marci depuse pe clasa 11 (254)
Marci depuse pe clasa 12 (177)
Marci depuse pe clasa 14 (144)
Marci depuse pe clasa 17 (126)
   
 

Dintre desenele inregistrate in ultimele 8 luni

 
Termeni si conditii Forum Contact Statistici Oferta speciala Portofoliu
  Web Design for Business® by Logic Industry®